søndag 1. januar 2012

A New Year



Så var vi i 2012, et helt nytt år ligger foran oss. Syns nettopp jeg satt her med en nyfødt liten liten Philip, året har gått så fort!

Vi hadde en kjempefin feiring hos venner i går kveld i et lekkert pyntet hus med nydelig mat og drikke. Men festen ble kort for vår del. Philip ble syk og vi måtte dra hjem. Var en litt ekkel opplevelse da han fikk vondt for å puste og antagelig hadde krupp. Etter legevaktsamtale satte vi oss ut i kulden med en innpakket Philip mens rakettene suste rundt oss. Sånn entret denne lille familien 2012 :)




Philip er fortsatt syk og slapp og i dag har han satt mye i ro på fanget, noe som er uvanlig. Vi har kost oss inne med fyr i ovnen og lesing og leking. 

Nå skal vi se Emil og spise pepperkaker :)

Ønsker dere et riktig riktig godt nytt år!


Klem

7 kommentarer:

  1. Jeg håper han er bedre, kan skjønne at man får seg ett lite støkk!

    Ønsker deg en fabelaktig kveld! Her er det snart armkrok og en kopp te.
    klem fra meg
    Nala logrer og sender nuss.

    SvarSlett
  2. For en skummel opplevelse som start på det nye året,
    det må jo bare bli bedre da : )
    Så koselig å se at dere har vært hjemme i Norge i julen,
    og så mange flotte bilder du har tatt fra huset deres!
    Håper lillegutt blir raskt frisk, ønsker deg alt godt
    for det nye året : )

    ..og tusen takk for alle koselige kommentarer i året som har gått : )
    God klem fra meg
    Ps - julekortene så så fiine ut!

    SvarSlett
  3. Håper lillegutten er blitt bedre. Falsk krypp er skremmende. Gutten min har ennå ikke vokst det av seg, heldigvis er vi godt trente i hva vi skal gjøre når "bjeffingen" kommer, men jeg blir like skremt hver gang ennå.

    Ønsker deg og dine et fantastisk godt nytt år!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Vil ønske deg et riktig spennende og fint nytt år! Tusen takk for hyggelige hilsener hos meg. Håper lille, søte Philip er bedre nå. Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Nydelig gutt dere har! Guffent med en sånn opplevelse dere hadde... Håper han blir raskt frisk som en fisk igjen!

    Huset deres er forresten utrolig lekkert! Nå skal jeg kose meg med innlegg bakover i bloggen din. :)

    SvarSlett
  6. Så skjønn gutt dere har:)
    Huff, så ekkelt med slike opplevelser!!
    God bedring til lille ♥

    SvarSlett
  7. Hei søteste :)
    Da var jeg tilbake i denne bloggverden etter en laang pause. Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen, det betyr så masse!

    Skikkelig tungt å begynne på jobb igjen, så jeg sniker meg til en bloggpause *tihi*
    Finfin ukesstart til deg, søteste!
    Klem Maia

    SvarSlett