tirsdag 8. november 2011

Veggpryd


Jeg snuser på noe fint å ha på veggene. Først til å henge her i leiligheten, og deretter hjemme i huset. Her er veggene helt hvite, ikke en ting henger på dem foreløpig.

Har lenge tenkt på å kjøpe den fine store giraffen malt av Gitte Brandt, og nå tror jeg faktisk jeg gjør det.


Herlig morsom og akkurat passe fargerik. Kommer til å bli kjempefin på rommet til Philip en dag.


For tiden har jeg også sansen for visdomsord på veggen, uten at det blir for mye.





Den svenske grafikeren Therese Sennerholt har så mange fine print. Kanskje jeg skal klikke hjem noen av disse...? Ble inspirert til å prøve meg på noen egne print også...

I dag blir det en tur til IKEA med deres egen vanntaxi. Så praktisk.

Ha en fin dag!

Birte

5 kommentarer:

  1. Så koselig da, kanskje vi får til et treff når dere er hjemme igjen... Luuurer på om jeg så deg på helsestasjonen i sommer..? Jeg har therese sitt karma is only a bitch if you are på kjøkken veggen, digger henne...Jaja digger Gitte B også:-)

    og bygden er opplevelse og kos 5200 OS:-)

    Ha en fin dag!

    Klem t

    SvarSlett
  2. Så koselig med en kommentar fra deg! Og ja, bygden er Os (hehe, den var ny for meg). Kan absolutt stemme at det var meg på helsestasjonen i sommer.
    En finfin dag til deg også!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så koselig kommentar fra deg!
    Jeg elsker printene til Therese Sennerholt, men
    jammen er det ikke mange som selger de i Norge,
    desverre.. Tips meg gjerne om du vet om noen!
    Klem E

    SvarSlett
  4. Hei:)
    Så hyggelig at du fant bloggen min:)Kusmi med sjokolade skal jeg prøve:):)

    Gleder meg til å følge med på dine øyeblikk i New york, har ikke vært der ennå, men drømmer om å dra dit:):)

    Kine:)

    SvarSlett
  5. Takk for hyggelige kommentarer! Som ny blogger blir jeg så glad :)

    Elisabeth: Therese sender internasjonalt
    Kine: så kjekt at du vil følge mine øyeblikk. NY er absolutt verdt et besøk en dag :)

    Klem Birte

    SvarSlett