mandag 28. november 2011

Adventsstaken




Årets adventsstake er på plass og det første lyset tent. Ser ut som det er en liten unge som har laget stjernene, men det er meg.
Det gikk litt fort i svingene her i går, og stjerneformer fant jeg ikke... Så da ble det frihånd med et litt så som så resultat ;) Det får bli litt finjustering etterhvert.....




Kanel lukter så godt og julete, så det fikk det bli på brettet i tillegg til lysene. Stjernen laget jeg i grå leire og knyttet på med svart skinntråd. 


Vi har fortsatt besøk og koser oss med svigers. I dag er planen en tur til Rockefeller Center og se på juletreet.


Ha en fin start på uken, dere!

Klem

Birte

2 kommentarer:

  1. Så lekker!

    Fabelaktig tirsdag til deg og dine!
    Her er det snart noen pepperkaker som skal dekoreres etter alle kunstens regler :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Synes det blei skikkelig fint eg!
    Bli gjerne med på utfordring inne hos oss!
    Klem Helene

    SvarSlett