fredag 2. desember 2011

Apothecary matchstick bottle




Jeg tenner masse lys for tiden og da er det greit å ha fyrstikkene rett ved siden av. Falt for denne apotekerflasken til fyrstikkene der bunnen er antenneren. Nå slipper jeg å lete etter 
lighter eller stikkedåse rundt om i skuffene. 




Det beste duftelyset som vi fikk av moren til K. 

Jeg er utrolig kresen når det gjelder duftelys, syns det lett blir for mye og kvalmende. Dette lukter friskt og svakt av eple og blir aldri kvalmende. Tror det er det første duftelyset 
som kan brenne i stuen vår en hel kveld.


Her er vi ikke helt i form i dag, hverken Philip eller meg. Det er ikke så lett å vite hva som plager Philip, men han er ihvertfall ikke seg selv. Kan være tennene som plager... så i dag blir det en innedag. 

Underholdningen skal det ikke stå på, for her har vi flere nye leker og bøker. Sånn er det å ha besteforeldre på besøk (+ en mor som lett faller for fristelse) ;)
 

Ha en fin 2. desember!


Klem 


Birte


2 kommentarer:

  1. De fyrstikkene er kanskje noe av det vakreste fyrstikkholderne jeg har sett i mitt liv :)

    Fabelaktig søndag til deg, kjære!
    Takk for alltid vakre kommentarer inne hos meg, du er underbar!
    klem

    SvarSlett
  2. Javisst er den fin! Regner med det er lørdag også hos deg ;)
    Fine du!

    Klem b

    SvarSlett