søndag 11. desember 2011

Window Wonderland


 


Det er en opplevelse å gå rundt og vindusshoppe i NY på denne tiden. Butikkvinduene bugner i flotte utstillinger. Den største og mest spektakulære er nok den velkjente juleutstillingen i vinduene hos 
Bergdorf Goodman. Årets utstilling er kalt 'Carnival of the Animals'. 







Nå har også jeg kommet i julestemning. Det er skikkelig kaldt ute, vi har kjøpt julegaver, julemusikk spilles overalt og det er bare noen dager til vi skal dra hjem.
Hurra!

Men først er det et lite barneselskap her i morgen, og her lukter det sjokoladekake :)

Sov godt


3 kommentarer:

  1. WOW! For noen utstillingsvinduer :)

    Ønsker deg en finfin 3. søndag i advent, her har jeg funnet fram julepynten, så får vi se hva slags sprell jeg finner på {fnis}.

    Koose deg i dag.
    klemklem

    SvarSlett
  2. wow..!
    amazing!
    heldige du - som opplever NY
    i juletiden..sikkert en opplevelse!
    jeg var jo der i april, og ble
    mektig imponert over butikkvindu-
    utstillingene til antrophologi..
    ha en fin dag "over there"
    moaklem

    SvarSlett
  3. Wow! Jeg som er dekoratør elsker jo å se sånne vindusutstillinger. Takk for at du viser bildene her.

    SvarSlett