onsdag 21. desember 2011

Christmas Tree




Jeg liker så godt sedertre, og i år er det juletreet vårt. Med en liten som kryper rundt og plukker på alt, 
er det greit med et tre som skjermes av en stor potte. 





Et lite juletre (som jeg ikke vet navnet på) pynter kjøkkenbordet.


I dag er det helt nydelig ute. Solen skinner og det blinker i snøen. I går kom det såpass med snø at 
trærne er dekket i hvitt og lager en så fin julestemning. Håper snøen varer disse dagene frem til jul. 
Jeg gleder meg sånn til å reise til foreldrene mine og feire jul med hele familien. 
Med fire barn i huset blir det både julenisse og gang rundt juletreet :) 




Måtte ta et bilde ut kjøkkenvinduet for det var så fint!


En flott dag til deg som ser innom!



1 kommentar:

  1. Er kjempefint med sedertre ♥
    Og så fin og enkel pynt du hadde, helt som jeg liker det!
    Men her er det store barn og mann med tradisjoner!! Rødt, masse pynt, helst glitter, men der sier jeg NEI!

    Vakker stemning hos deg!

    Klem Line

    SvarSlett