tirsdag 6. desember 2011

Julekjolen?

Så var det dette med å finne seg en JULEKJOLE.... Jeg befinner meg for tiden i en av verdens beste shopping-byer så det skulle jo være en enkel sak 
MEN 
mye må stemme.....

Philip må helst sove da han klart gir uttrykk for at shopping ikke er hans greie
Det må være plass til barnevogn
Kjolen som henger på dukken eller hengeren skal se like fin ut også på min kropp
Jeg må ikke være sulten, da er INGENTING fint 
Det må ikke være for skarpt lys i prøverommet, da vinterblek hud blir enda mer blåhvit
Kjolen skal være pyntet men enkel og avslappet i stilen og behagelig å ha på
Pris er en faktor


Kanskje online shopping er best...



net-a-porter
Skal jeg gå for en søt en i år?


net-a-porter

Eller går jeg for gull?


God tirsdag til deg!

2 kommentarer:

  1. Hihi, høres kjent ut ; )
    Nettshopping er absolutt å foretrekke fremfor
    å gå i butikker med barnevogn..men det beste
    er vel å ha noen timer for seg selv i byen!
    Lykke til!
    KLEM

    SvarSlett
  2. Helt enig, Elisabeth, noen timer for seg selv er det beste!

    SvarSlett