søndag 18. desember 2011

Sweet Home



Her bor vi, i det gamle huset ved den gamle eika, som jeg elsker! Selv om det er litt styr 
med alle bladene som felles om høsten skal treet alltid få stå.



Det er så herlig å være hjemme! 

Tenk å komme hjem til et så deilig vær. Skikkelig julestemning har jeg fått, 
og i dag skal jeg pynte til jul. Det er noe av det koseligste jeg vet. 


Men først skal vi kle på oss masse klær og gå en tur i det fine vinterværet. 
Luna er superklar og går her og tripper.

Ha en strålende søndag!



2 kommentarer:

  1. For et vakkert hus og for en utsikt. Veldig fine bilder...jeg liker godt å se bilder av fine hus! :) Takk for hyggelig hilsen hos meg!

    SvarSlett
  2. Nydelig sted! og så deilig med vintervær, riktig julestemning! Håper dere fikk kost dere mye ute i det fine været og at dere fikk kost dere med julepyntingen :)
    Ønsker deg en fin fjerde søndag i advent - kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett