mandag 19. desember 2011

Sofakroken


Her har dere et glimt fra sofakroken i stuen. Nå om vinteren liker jeg mørke puter i sofaen og mikser ulike tekstiler. Paljettputen i bronse er kanskje ikke så komfortabel under hodet, men den er jo så lekker :) Bordet er i teak og det skal få stå ute litt i sommer slik at det får en fin grå fargetone. 







Syns det er så fint med grener som er naturlig pyntet av mose. Julepynten her i huset går i naturfarger og er enkel. TineK er en gjenganger, også hos meg.

Jeg er værfast i dag. Vi har en lang, bratt bakke opp til huset, og den er helt isbelagt. Var klar til tur, men måtte fort snu. Nå venter vi på K som skal ta med salt. Når isen har tint skal jeg ut og handle ingredienser til litt julebakst.

Fortsatt fin mandag!

8 kommentarer:

  1. Hei! Så utrolig koselig stue oh ikke minst utrolig idyllisk utenfor! Heldige dere som har snø! Takk for koselig kommentar hos meg ;)

    SvarSlett
  2. Dette var da en utrolig koselig sofakrok. Jeg liker veldig godt malt panel på veggen og det bordet på hjul er superkult! Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. hei birte!
    oj! for en herlig sofakrok du har!
    likte alt jeg :0) utrolig fint!
    du vet, enkelte ganger må estetikken
    gå foran det praktiske..hihi!
    om puten ikke er god å hvile på -
    er den jo bare sååå nydelig å se på!
    kos dere videre på juleferie i norge!
    moaklem

    SvarSlett
  4. Her var det nydlig. Lunt og hjemmekoslig!

    Henriette

    SvarSlett
  5. så koseleg dykk har det!
    og den naturlege pynten er den finaste :)

    ønsker deg og dine fine juledagar

    -klem

    SvarSlett
  6. Så lekkert i stuen din;)
    Eeelsker puten med paljetter!!
    Kult bord og, hehe;)

    Ha en fin kveld;)

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei:)skjønner dere er tilbake i Norge:)så fin stue:)kos deg med julebakst:):) liker og elementer fra naturen når jeg pynter til jul:)

    Ha en fin bakedag:):)

    SvarSlett
  8. Takk dere for så fine kommentarer!

    SvarSlett