onsdag 7. desember 2011

DateNight a Tuesday




Kveldens meg i det skarpe heislyset, klar for en liten date night :)



I kveld ligger skodden nedover høyhusene. I bakgrunnen en av bygningene som reises på Ground Zero.  



Det er en så fin stemning nå da mange av byens trær er pyntet med lys.

Litt kornete bilder tatt med iPhonen.

Vi spiste en deilig middag på The Odeon i Tribeca. Nydelig mat og drikke!
Før det gjorde vi noen småinnkjøp til morgendagen, som ikke er en hvilken som helst dag for denne lille familien....

Nå venter Love Actually, den perfekte førjulsfilmen :)


5 kommentarer:

  1. Hørtes ut som en deilig kveld! Fin du er! og ja, det er så flott og god stemning i gatene når trærne er pyntet til jul med lys.
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. Oioioi, jaa, her må jeg jo bare følge med!! :) Var i NY i september, og la igjen en bit av mitt hjerte. Fantastisk! Jeg vil tilbake.

    Legger deg til i min bloggliste - kommer igjen!

    Klem Jorid

    SvarSlett
  3. Hei.) julekort med en 1 åring er jo en drøm.) må jo bli bra..enten det blir den ene stemningen eller den andre.))

    skjønner du gleder deg til å komme hjem. Fikk ikke tak på hvor hjem hjem er..Men i oslo har det vært eventyr aktig i dag, tilogmed den "blå" timen, før det ble mørkt, masse nysnø som gjør trærne tunge..) såå vakkert, så julete.))

    lykke til med julekortene..))

    SvarSlett
  4. har du bevist ikke lagt ut "følg denne bloggen " ?

    SvarSlett
  5. Åh så herlig :) Koos!

    Elsker den filmen, skal se den selv snart...

    Fineste kveld til deg.
    Her er det kos i sofakroken, før kveldstur med Nalahunden :)
    Klem

    SvarSlett