fredag 16. desember 2011

Almost Home




De siste dagene har gått fort, og nå sitter jeg på et hotellrom i Oslo. Jeg måtte ordne med visum, så derfor ble det noen dagers stopp hit på vei hjem. 

K er på julebord og jeg koser meg med å skrive hilsener på årets julekort. Dette er første året jeg har laget julekort i photoshop. Må jo ha bilder av Philip på kortet, og så er det jo kjekt å lage sitt eget. 
Fikk dem tilbake fra print akkurat i tide til å få sendt til familie og venner i USA før vi dro. 
Helt utrolig hvordan jeg klarer å være ute i dårlig tid, selv om det er noe jeg syns er gøy. 
Neste år, da skal jeg være ute i god tid! :)

Jeg har sett frem til å kjøpe norske interiørblader og det var noe av det første jeg gjorde.
Og så mange bøker - leselektyren for julen er i boks. 


Fortsatt fin fredagskveld!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar