fredag 23. desember 2011

Christmas Decoration



Da jeg var liten var det tradisjon at min søster og jeg laget juledekorasjoner til bordene på lillejulaften. Det var gran, et lys, julekuler og sløyfe i en skål med oasis. Gran, lys og en kule er elementer i dekorasjonen min på bordet også nå. 



Litt av kjøkkenet vårt som har blitt sparsomt pyntet. Det grønne treet flytter litt rundt, og så noen grener på hyllen.


Nå sitter vi på fergen og er på vei til julefeiring! Gleder meg til en koselig lillejulaften-kveld med familien. Våre snille naboer inviterte oss på deilig frokost med hjemmelagede rundstykker og masse godt tilbehør, så vi er mette og gode til reisen - herlig! 


Ha en fin dag!


3 kommentarer:

  1. Så fint dere har det :)


    Jeg er bare innom for å ønske deg en fabelaktig jul! Det har vært koselig å stifte dette bloggbekjentskapet med deg :)

    Nyt dagene med dine nærmeste og kos deg! Vi blogges brått igjen.

    Juleklem fra meg.
    Nala logrer og sender deg ett nuss også :)

    SvarSlett
  2. Flotte bilder!
    Liker den rolige og fine pynten;)
    Ha finiiine juledager ♥

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kära Birte,
    Är bara inom för att önska dig en strålande och glädjefylld jul med dina nära och kära!
    "Todays moments are tomorrows memories..."

    Varm julkram Joy

    SvarSlett